i-landsproblem

Dagens i-landsproblem, jag letade på både ica och hemköp efter mina favorit frysgrönsaker utan resultat. Fan vad irriterande! Jag tänkte ju slänga ihop en sallad imorrn och i den mixen ärddet olika bönor, lite majs och lite broccoli. Hittade en annan fryst bönmix, har broccoli hemma så om jag vill får jag nog ihop nåt att äta ändå. I förhållande till vad mamma berättade igår är det inget. En gammal klasskompis pappa bor på toaletten på gruvplanen i Säter och ibland i bilen. När Sandra bodde där hade hon lagt märke till det och hon flyttade i våras. För någon dag sedan hade min moster sett en bil där som.verkade stå igång jämt så hon ringde sin granne som visste vem det var. Ska en så liten kommun som Säter behöva ha hemlösa? Kanske behöver han vård, verkat ha gått på tok helt för honom, misshandel, huset såldes på exekutiv auktion för några år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0