Igår

Besöket i Falun gick bra, inga hjärtfel, blåsljuset som hörs kan växa bort. Passade på och få spruta mot RS-virus också när vi ändå var där.

Lämnade tillbaka släpet, Molly somnade i bilen så medans hon satt i bilen utanför stallet och sov så hann jag mocka åt hästarna. När mamma kom hem från jobbet så stack jag ut och red Vega. Och medans jag gjorde det hade Molly fått bada badkar, skönt.

Idag har vi inga planer alls än. Krista borde få komma ut en sväng, men både mamma och Mathias jobbar så det får bli senare. Kanske åka till LM och sätta ut musfällorna jag köpte på granngården igår. Dom är överallt och skiter, och mellan höbalarna hade dom byggt ett bo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0