vikt

Vägde mig hos mamma idag och jag har ju gått upp i vikt!! På mammas våg hade jag gått upp 1-2 kilo, Sandras våg skulle jag inte provat för där vägde två kilo mer än på mammas, mamma vägde fan 4 kilo mindre än mig och hon är/har varit 8 cm längre än mig ju.

Så kvällskäket ikväll blev ett nyttigt försök, Röda linser, broccoli, vårrulle och lite sweetchilisås. Var fortfarande lite sugen efteråt så jag tog frysta blåbär, mango och hallon i mixern, någon klick kvarg och lite mjölk, det blev gott och nu är jag nöjd.

Bäst att komma igång och röra sig mera, men igår körde näsan igång och snorade och värre idag och så nyser jag en massa, nös så jag råkade kissa på mig lite förut ikväll, haha, då är det illa alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0