Fullt upp

Behöver sova nu!
Gillar verkligen inte att jobba till kl 21 och sedan börja kl 7 i morgon. Hade tex behövt tvätta håret, men vill inte sova med blött hår och jag vill inte duscha på morgonen, behöver sova så länge som möjligt. SÅ jag bestämde att dom får stå ut med mitt flottiga hår i morgon!
 
I morgon blir det kalas för Molly med Mathias familj, på söndag med dom på min sida. Dessutom jobbar jag till kl 15 båda dagarna. Jag hinner inte fixa någon present, jag vill köpa en säng och en cykelhjälm till henne. En hjälm är nog vad ekonomin möjligen skulle tillåta.
 
På måndag är jag iaf ledig och på tisdag jobbar jag sent, så jag kan ju ha min sötnöt från söndag till tisdag :) Mathias kom faktiskt till LM idag och hämtade henne, både hans mamma och pappa var med så jag bjöd på kaffe och visade runt, för hans mamma hade inte varit hit innan. Hon var mest rädd för att det kunde finnas ormar. Jag tror det är lika stor risk här som i stan typ. Jag nämde inte huggisen nere på vägen eller kopparormen som katten hade för ett tag sedan, hehe.
 
Saknar Molly.
 
Ensamt när varken hon eller Daniel är här.
 
Kollar på kass film och hoppas att jag kan sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0