Hej

Igår träffade Mathias Daniel.. Öhm han och Kouba(hans far) kom för att hämta Molly redan kl 13. Men lika bra det. Jag trodde att det skulle komma nån fråga om vem det var på sms eller så, men det har det inte gjort. Däremot fick jag sms om vikten idag för Molly hade tid hos dietisten, prick 10 kg väger hon nu, och vi skulle få nåt recept på mjölk med lite extra krut i.
 
Antar att jag bör försöka komma över till Säter och rida någon dag, men med förkylning och allt så hoppas jag att Sandra kan hålla igång henne lite mera, så jag får en chans att bli frisk.
 
Det har blivit sommar och jag vill bada!! Jäkla hosta och jäkla snor!!
 
Maria på jobbet tipsade om att det var nå grejs i Larsbo på söndag, hantverksmarknad eller nåt, man kanske ska kolla på sånt som är i bygden när man är nyinflyttad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0