Stor och liten

Ska få besök av både stor och liten idag. Första gången jag träffar den lilla. Får väl se hur det går, hoppas Doris hjälper mig att charma henne ;-)

Gått och blivit förkyld, sovit för dåligt och att leta Doris sent i lördags var lite för kallt så det kanske bidrog. Så nu sover jag ännu sämre och jobbar tidigt två dagar till, men korta pass, 7-11 både torsdag och fredag :D

Om jag ska gnälla lite extra över sjukdomar m.m. så ballade magen ur lite i morse, magknip och kass i magen, fick faktiskt lov att låna toan hos en tant jag var hem till. Tur att jag vet att min mage kan vara så här så det inte är nåt som smittar.

Igår på jobbet hade jag "stora körvändan", den bästa turen av alla tycker jag. Idag hade jag en annan körvända som också är helt okej. Tycker turerna där vi måste vara två pga hjälpmedel är tråkigare, mer bajsgöra och så gillar jag nog att jobba självständigt mest :) Skönt att man har lärt sig nåt om sig själv under åren som gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0