Samma

Vi är lika många här som igår. Kvällens sällskap är Molly som sover så gott här bredvid. Jag har sovit en vända jag med, när jag nattade henne så tror jag att vi somnade samtidigt, haha. Man blir trött av att vakna kl 6 på morgonen.

Försökte få till duschen i eftermiddags, men tyvärr läckte blandaren. Så jag ringde farsan som var i Mora och bad att dom skulle köpa en på vägen ner hit i morgon. Min farmor kommer ner och hälsar på. Kanske kommer farsans bror och farsans en kusin med också. Farsan agerar privatchaufför åt min farmor. Blir nog trevligt.
 
Hoppas jag får till den där duschen nu. Har ju sagt till Hanna som ska bo här v 29 att vi har dusch. Dessutom kan det vara skönt med en dusch ibland efter jobbet, särskilt om det skulle råka bli sommar någon gång. I morse tog jag vinterjackan till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0