Stressigt

Oj vad mycket det är nu.
Provjobbade i Fagersta i torsdags, bestämde mig för att ta jobbet i Söderbärke istället, ska dit idag och prova, idag ett kvällspass, i morgon info för alla sommarvikarier och prova på olika hjälpmedel m.m. Antingen onsdag eller torsdag jobba förmiddag och fredag förmiddag.

På lördag har jag anmält mig till Romfarsritten, 5 mil!! Egentligen har jag även träff i Österfärnebo samtidigt, men ska det bli nåt tävlande måste jag nog sätta det före. Finns tiden och orken kan jag åka till Österfärnebo på söndagen i alla fall.

Nästa vecka ska jag börja jobba på riktigt och det var många dagar på en gång!! Men som jag förstått det så jobbar jag oftast 7-14 eller 15-21, enstaka gånger både och. Så jag tror att dagarna känns överkomliga. Inte som mina 11 timmars pass på Långdahls iaf. Mitt schema kommer vara på 75% och mer än så kommer jag nog aldrig klara av, får se om det funkar med 75 nu då.

Tycker det är ganska jobbigt att jag kommer vara ifrån Molly så mycket. Jobbar jag kväll och dagen efter morgon kommer jag troligen sova i LM och alltså inte ens se henne. Om jag åkte till Hedemora skulle jag ändå bara se henne sova.

Jag nojar över att Mathias kommer glömma att ge henne mat, glömma att bada henne och sitta och spela WOW. 

Idag åker jag vid 14, blir borta till i morgon kväll, Kanske hinner hem och byta om till ridningen i morgon eftermiddag så jag hinner se henne en liten stund. Fast för att inte behöva åka så mycket så borde jag ta med ridkläderna. Har inte råd att åka för mycket bil nu.
Måste nog föra över lite sparpengar till mitt vanliga konto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0