Kalas

Har bestämt att släktingarna får komma till Lilla Moren om dom vill ha födelsedagsfika på söndag. Ett bra tillfälle att visa på mitt fina ställe.
 
Hade även tänkt slänga ut en önskan om nån av trädgårdsböckerna, men jag minns ju inte vad dom heter.
 
Råkade somna till föreläsningen, kanske inte ska bädda ner sig i sängen när man ska titta på sånt, men jag har åtminstone sett halva, men jag kände hela tiden att jag ville snabbspola och komma till poängen eller nåt sånt. Fast poängen var väl allt han snackade om. Sen störde jag mig på att den som filmade inte hade med hela överheadbilden, så saker/text längst åt höger syntes inte, skitbra när det ska visa på utveckling av olika saker och jag bara kunde se till 50-talet, utsläpp, användning av olja, skövling av regnskog m.m.
 
 
Vi fick mer snö i natt, men under all snö så finns sådana här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0