Bilder


 
Jag är inte så bra på att skriva här va? Så nu slänger jag upp lite bilder från senaste veckan. Fast dom finns iofs redan på instagram och många på facebook också.
 
Purjolöken ser faktiskt ut som purjolök.
 
Hönsen har flyttat in i en del av ladugården. Troligen jämnare temperatur i vinter och så lite dagsljus från fönsterna. Daniel hjälpte mig att bygga förra söndagen så dom kunde flytta in. På lördagen satte han  upp en glasdörr så min trapp blev inglasad, så slipper det regna och snöa in lika mycket som förra vintern. Han gör så mycket bra grejer.
 
Igår spelade jag innebandy, det var länge sedan nu, verkligen. Förutom det där att jag vill slå klubban i huvudet på han som blir arg och skriker, så var det kul. Jag kommer fan drämma till han till slut! Jag ogillar verkligen såna som inte kan kontrollera sig lite, haha, sån jäkla dubbelmoral va?
 
Fina dagar med Molly har jag också haft.
 
Fia red med mig i Lördags. Sten gick promenad med Molly och Doris under tiden.
 
Doris myste i både Leffes knä och hos Daniels mamma, dom hälsade på honom i helgen.
Lite fler bilder från senaste veckan. Konstiga svängar i väderleken va?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0