Ny bil

Oj vilka dagar. Full fart.
Kollat efter ny bil.
Fått 23 000 för min gamla krockade bil.
Igår hittade jag en som jag ska köpa. En annan Mondeo fick det bli, jag trivs ju med min bil. I morgon ska jag och farsan hämta den nya.
 
Men idag blev det lite konstigt. Skulle precis ut och rida ihop med grannarna när Mathias ringer och frågar om jag kan hämta Molly, för hans pappa var på väg till Falun med smärtor i bröstet, så jag fick hämta Molly.
 
Så min plan att snålåka med farsan till bilfirman imorrn skiter sig för barnstolen står ju i min bil. Ska ringa och kolla lite om han kan komma hit i morgon, för jag kan inte lämna in min bil än så som jag hade tänkt. Har en hel del grejer som ska ur bilen, var och köpte 8 st pallkragar igår som ligger kvar i bilen. Barnstolen ska flyttas, hade tänkt försöka få ur lastgallret också. Eftersom jag köper en likadan bil(fast mindre motor) så borde ju grejerna gå bra att flytta över :)
 
Troligen har Kouba haft en liten hjärtinfarkt är vad jag fick höra förut idag, nån mer uppdatering än så vet jag inte.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0