Måla

Om en stund kommer farsan hit, vi ska försöka skrapa och måla fönster.
 
I morgon ska jag besikta släpet, hoppas hoppas det går igenom. Behöver hämta hö och helst inte köra olagligt.
 
Snackade på facebook med en bekant som kanske vill köpa killingarna. Hoppas dom köper dom.
 
Anmälde till jordbruksverket att jag har djur. Så jag ska få det där SE numret nån gång. Sen får vi se om vi kan lösa dilemmat med omärkta getter/killingar. Om man ska skicka på slakt behöver dom vara märkta. Och m jag inte hittar nån annan som vill ha dem är det nog slakt som gäller, för killingarna.
 
Tycker att det börjar hända saker med alla möjliga projekt nu. Bra att semestervikariatet är slut, all ork och fokus har gått till att jobbet. Känns mig vrålstressad över det och särskilt förra veckan som jag gjorde 65 timmar. Jag överlevde, men bröt ihop lite på fredagen på rasten, kände att det jag redan hade gjort en heldags jobb och ändå skulle jag vara kvar där lika länge till liksom och hela lördagen och söndagen också!! Att jobba 8-22 flera dagar efter varandra funkar ju inte! Jobbar jag ända till 22 Behöver jag sovmorgon dagen efter. För om jag ska orka gå upp klockan 7 behöver jag gå och lägga mig 21 helst.
 
Nu har jag inget jobb inbokat förns nästa helg. Men istället måste jag väl söka jobb och rapportera till AF, vilket jag gjort lite under vikariatet också eftersom jag bara jobbat ca 75%.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0