Västerås

Hämtade mobilen, köpte även en sån där plånboksaktig grej att ha den i och ett sportbälte, alltså en liten magväcka att ha den i när jag inte har fickor den passar i. Tex vid ridning eller nåt. Har den faktiskt på mig nu, neonrosa, skulle köpt en till i lite diskretare färg kanske. Kostade inte på nån försäkring för 79 kr i månaden, för snål.
 
Sedan var jag in på apoteket och köpte en menskopp. Har ju hört att det ska vara så bra och tänkt länge att jag ska skaffa en. Köpte de större eftersom den borde passa enligt vissa kriterier. Men shit vad stor den var! Och svårt att få in.. och i morse höll jag inte på att få ut den!! Till slut efter att ha läst lite instruktioner fick jag ut den. Har klippt av stroppen lite nu och hoppas den ska vara bekvämare nästa gång jag sätter in den. Funderar dessutom på om den i storleken mindre hade varit bättre för mig. Ja ja, får se om jag får till tekniken bättre så kanske det funkar.
 
Sen åkte jag ut till Erikslund. Satan vad affärer! Och bilar överallt. Ville kika i trädgårdsbutiken där, men det fanns inte mycket växter, kom ut med en vattenkanna, vattenspridare och en morakniv. Orkade inte kolla nån mer affär, men svängde förbi driven på MAX och åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0