Äsch

 
Jag är värdelös på att skriva här nu för tiden tycker jag.

Igår veterinär med den haltande Kairo, medicin uthämtad idag, ordinerad vila. Röntgade även höfter och armbågar. Får se senare vad det visat.

Rände runt i Borlänge idag. Gav upp när jag kom till leksaksaffären på södra Backa och den hade klappat igen. Hade ju tänkt köpa en dockvagn åt Molly. Så hon är nog den enda kvar att skaffa julklapp till typ nu. Beror på vilka som jag borde köpa åt iofs.

Idag tömkörde jag Belle igen, för andra gången. Bockarna hängde med och drygade sig så hon studsade och bet efter den drygaste av dom. Kan inte nån annan ta hem honom, gör vad ni vill slakta och ät upp eller ha han i trädgården och klappa på honom. Han är vänlig men lite dryg.


Just ja, min katt bor hos mamma nu. Och grannkatten verkar flytta in här. Han törs gå ner i köket fast att hundarna är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0