Bra helg

Igår var vi och badade med båda Mollysarna i Vasahallen. Väldigt trevligt att vara fler än bara jag och Molly, och jag fick möjlighet att simma några vändor själv också.

Sen åkte vi hem till oss och åt tacos.

Stora Molly var med och hjälpte till med djuren på kvällen, det underlättade att få lite bärhjälp tex.

Lördagsgodis.

Sen ville dom sova i våningssängen fast båda hade svårt att komma till ro,men till slut somnade dom. Jag och Daniel sig en film som båda hade sett men eftersom ingen visste hur det skulle så såg vi klart den.

Kl 7 blev vi väckta, jag och lillmolly är inte vana med det. Så borde hon och jag sov middag idag när dom andra hade åkt.

Fick hem hö idag också. 9 balar, superskönt att få det hemkört.
 
Börjar få lite julkänsla också. 
 
På onsdag ska jag även klippa mig :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0