Fullbokad helg

På fredag ska jag hämta Belle,
På lördag är det familjedag i Säterdalen, och galej på kvällen i Säter.
På söndag ska jag träffa en hund som en person vill bli av med. En golden retriver som blir 2 år i år.

Jag kan ju inte säga nej... Ja jag ska träffa honom och försöka vara lite negativ i hur jag tänker där. Men jag har ju velat ha även en stor hund. Å får jag honom och han verkar okej så är det ju nice. Enligt hon som äger honom var det pga ändrade arbetsförhållande och att han inte trivs i lägenhet. Enligt dom som tipsat så brukar hon skaffa hundar och tröttna efter ett tag och göra sig av med dom. Å att han är ganska ouppfostrad, men inte alls dum på nåt vis. Så det kan ju bli en del jobb, men vilken hund är perfekt från början? Doris är inte helt rumsren annars är hon ju ganska okej.
 
Kanske blir perfekt att gå hund och ponnypromenader så småningom :)
 
Om det blir problem med Belle och Vega typ vill döda henne så kanske saker och ting inte blir som planerat på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0