Neurologen

I går var jag på min årliga besiktning då. EKT såg bra ut. Blåste sämre än förra året. Blodproverna skulle dom höra av sig om nåt var konstigt.
 
Ska troligen få åka till Avesta och sömnlabb ifall jag andas för dåligt när jag sover och det är därför jag är så trött. Sen ska jag kanske få testa andningen i nån bättre apparat.
 
Jag vet ju inte hur andra har det och har aldrig tänkt att det är nån fel på min andning. Hoppas att det är som det ska, men om... Så har vi ju en vettig förklaring till att jag aldrig orkat springa så mycket som andra knäppskallar.
 
Jag behövde inte klä av mig lika mycket som sist. Bara på fötterna hos läkaren och under EKGet kunde jag ha BHn på eftersom den var utan byglar, jag minns ju vad dom sade förra året. Dessutom är bygelBHar sällan bekväma.
 
Nu ska jag gå upp och titta lite på tvn och kanske somna på soffan. För jag är trött och disken är diskad så då är det tillåtet att somna. Jag gick faktiskt upp strax efter 9 i morse, tidigt för att vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0