Oj då!

Suttit och kikat på ponnyannonser... Skrev till en i Köping som haft annonsen ute i nästan 3 månader, var ju sugen att höra av mig redan första gången jag såg den. Ponnyn fanns kvar, så jag ska åka och titta någon dag nu då.

En stor shettis som blir två år i år. På annonsen ser hon brun ut, men hon kallade henne fux.. Men hon har även ål, så veterinären visste inte vad hon skulle skriva för färg på henne. En häst med ål ger jag bara ett plus i kanten :-)

Åh jag vill ju åka redan nu!

Men om jag har möjlighet att hinna innan ridningen i morgon blir det då. Annars är det ju först till helgen som det kan passa. Är ju både bad och så kommer vet och kollar tänderna på Krista och Vega på onsdag och på torsdag ska jag till läkaren i Falun.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0