Så går det.

Hunden är farfarande lite dryg. Men han har nog kommit mer tillrätta nu, skäller inte lika mycket.
 
Men han är olydig. Det finns nån grundträning i honom, men han försöker slippa undan och har nog fått slippa undan för mycket. Tagit en promenad med honom idag och han fick följa med Krista på en kort ridtur också. Krista gav honom en spark, han var dryg bakom henne, hon hotade några gånger innan hon träffade. Han pep till lite, men direkt var han som vanligt och plaskade ner i nåt blött dike och såg helt obrydd ut... 6 broddar!?
 
Katten är intagen efter 3 dagar ute. Han låg i uthuset på baksidan, i våningsängen. Så idag har han legat på köksskåpen igen. Men ikväll har han vågat röra sig lite när Kairo var ute. Så nu är han i sängen bredvid mig och jag har stängt grinden så Kairo får vara nere i natt. Kissen måste ju få lite mys. Funderar på att ta upp kattlådan och hans mat. Men han kissade precis innan han gick upp iaf, så han klarar sig nog i natt.
 
I morgon kommer Mathias och hämtar Molly vid lunch. Sen kommer Fia och Sten hit och ska vakta djuren i helgen. Jag och Daniel ska åka till hans nån kompis i Katrineholm och ut på nå rockabillygrejs. Två dagars fest.. Sånt brukar jag inte orka, men vi får väl se. Hoppas det är folk som förstår betydelsen av mycket sömn och att äta bra och ofta.
 
På måndag ska jag på jobbintervju så jag får inte vara allt för sliten efter helgen.
 
Ska spela lite farmville och sova strax.
 
Och i morgon förmiddag tänker jag mysa järnet med Molly. Hon är väldigt kramig och pussas helt frivilligt nu för tiden, väldigt sött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0