Slädtur i Hälsingland

Igår var vi i Hälsingland hos Daniels mamma och Leffe. På eftermiddagen/kvällen var vi iväg på slädtur, med lite annat folk, och lite musik och förtäring och sparkfärd efter maten. Självklart körde jag omkull med sparken, haha! Det var väldigt trevligt.
 
Daniels Molly fick stanna kvar hos sin farmor, och vi åkte hem till Daniel. Trevligt att åka lite bil och hinna snacka lite. Och hemma hann vi få till lite mys och för en gångs skull var vi helt barnlediga.
 
Idag var jag och hälsade på Emma B. Hon är hemma i Säter och hälsar på. Vi ska nog hitta på en del i helgen, dels är det nån familjedag i Säterdalen och det är nåt festligheter på stadhotellet i Säter också.
 
Å så ska jag hämta ponny nån gång i veckan också. Tror att nedre tråden är så pass låg att hon inte ska rymma, jag chansar på det.
 
Oj oj, full fart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0