Bra dag

Sov till typ 10, drömde om en massa festligheter. Bland annat skulle Weeping Willows spela på hemköpsparkeringen. Att jag drömde om den parkeringen är kanske inte så konstigt då jag var där igår. Men jag skulle på fest hos nån tjej i Norn. Jag kände inte alls henne men hon verkade trevlig på datorn, och när jag typ var på väg dit fick jag se en bild och då var hon väl en 50 årig kärring som var skitful och då ville jag inte åka dit längre. Sprang även runt med Sara och Emma, vi var ner till OK och snurrade, och vi typ skällde ut Sara som inte kunde bjuda på en öl värd 8 kr utan att man skulle bli skyldig henne för den. Vi tyckte att 8 kr hit eller dit inte är nåt man bryr sig om i vår ålder.
 
Sen när jag vaknade var jag för en gångs skull helt utvilad :) Så skönt när man hinner drömma och även får minnas vad man drömt. Ja jag vet att man alltid drömmer, men jag kommer bara ihåg vad jag drömmer om jag får sova tills jag vaknar av mig själv, och det är många timmar som behövs då och inga djur som gnäller om en massa olika saker och ingen Molly som ligger och snackar så man vaknar.
 
Åt gröt till frukost och fodrade alla djuren.
 
Sen tog jag och borstade av Vega och började bygga ihop selen på henne. Fick inte till exakt som jag ville, så jag ska pilla med det lite till, men fullt fungerande iaf. Så jag körde Vega och hade Krista bakom. Tänkte att det nog blev bäst ändå eftersom Vega inte är lika pigg, så Krista skulle ha lättare att hänga med bakom än om Vega skulle gått bakom Krista. Krista frågar hela tiden om det är dags att springa typ och hamnar i passgång hela tiden och då får Vega jogga ikapp hela tiden bakom. Vega skötta sig exemplariskt, dock lite bekväm i uppförsbackarna, då går det sakta.
 
Efter körturen fick getterna komma ut en vända på gården, Vega tyckte att dom var lite läskiga. Doris trodde att hon var vallhund. Vi gick ett varv runt huset och ner vid jordkällaren och in där och provade vad dom tyckte om hallen i jordkällaren. Tänkte att dom kunde ha det som vindskydd om man bygger hage där borta bland all sly.
 
Nu har jag precis ätit, Tsay och ugnsstekt potatis, mumma!
 
En kopp te och lite datalek unnar jag mig nu. Daniel kommer lite senare och det ska väl duschas då eller innan det. Har inte tvättat håret sedan i lördags tror jag... Men dusch och balsam i måndags iaf. Det är ju inte bra att tvätta håret för ofta sägs det, så det kör jag på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0