Mycket på gång nu

Halvligger i bäddsoffan och har mölat i mig en kexchoklad och en hel del cashewnötter. Är ganska trött och slut. Först AF i Västerås kl 9, lite info och grejande och kort möte med nån från branchen. Lastbilsgrejs alltså. Vi var drygt 60 pers där, så det var lite mer folk än jag är van med.
 
Efter det där, vid 11:30 var det dags att åka hem. På vägen hem såg jag IKEA och råkade åka in där. Så jag kollade runt där, och käkade där och köpte lite pryttlar för ca 500 kr och då var det faktiskt en rejäl hylla med där, den gick på 249 kr och jag har tänkt göra om dom fyra hyllplanen till reden åt hönsen, fast det känns lite fel att bygga reden av en sprillans ny hylla. Vi såg på googelbilder nån gång att nån hade dragit ut varannan låda ur en gammal byrå, jag kanske skulle offra min gamla röda höga byrå med alla klistermärken. Jag har ändå bara en massa skräp i den. SKulle kunna slänga hälften av det som finns där i, och det som jag vill ha kvar kan ju få bo i min "nya" byrå som jag hämtade hos Bjarne nyligen. Om den nya från Ikea ska vara inne skulle jag ha köpt korgar att ställa i hyllplanen.Hmmmm.
 
Medans jag irrade runt på ikea hann jag prata med två telefonförsäljare, så jag blev lite paff när ett 0225 nr ringde. Ännu mer paff när nån Ilbäcks ringde och ville träffa mig för jobbintervju. Haha, jag hade ju skrivit till Peter Ilbäcks på fejjan att jag eventuellt ville köpa hans dvärgsilkeskycklingar. Så jag hade lite svårt att koppla först.. Å så har jag ju ett ex som också har samma efternamn. Hur som helst, så jobbintervju i Vikmanshyttan på torsdag. Tips på vad jag ska tänka på? Blev ju inget jobb sist jag var på intervju, fast dom sade att det inte berodde på mig som person utan att dom hittade någon med mer meriter eller nåt sånt. Det var lite samma typ av jobb, fast med pojkar, det i Vikmanshyttan är för flickor.
 
När jag kom hem tog jag och fyllde på vatten åt hästarna och matade dom andra djuren lite. Satte upp såna där tyghyllor som man hänger på klädstänger. Tänkte att jag borde diska, men sket i det. Ska kvällsmata djuren, kanske diska ikväll, men annars tänker jag bara ta det lugnt. Kommer försöka se farmen, så jag får nåt nytt idiotprogram att följa!!
 
I morgon ska båda hästarna motioneras, och till kvällen är det ridlektion på klubben. Sen får jag sova hos Daniel :)
På Onsdag är det bad med Molly :) 34 gradig bassäng, det är fan nice. Undra om jag skulle kunna få nån egen tid för träning där?
Så nu känns det som jag har lite fullt upp närmsta dagarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0