Natt och jobbintervjun

 
Japp, eftersom jag gick upp vid 8 i morse så slocknade jag när jag kollade på tv 18:30, och då blir jag vaken så här sent. Men jag ska försöka sova strax.

Jobbintervjun gick bra tycker jag, dom var trevliga. Det verkar intressant, men dom ska ju träffa andra också. Kan ju dyka upp folk som är bättre, som har mer utbildning och mer erfarenhet.

Undrar om det gav ett bra intryck att jag höll på att sno en annans skor? Kände att det blev fel när jag fått på ena på foten, haha lite pinsamt.
 
Hunnit bli hungrig också. Bäst att försöka sova så jag får äta frukost nån gång.
 
 
 
 Nån ville bli insläppt när jag kom hem från Vikmanshyttan.
 
Tog en långtur med Vega idag. 17 km blev det, hade mätt där förut med bilen och trodde det var 2 mil, men enligt endomondo var det 17 km. Spelar ingen roll egentligen. Bra väglag för ridning tack vare att en del bilar kört där fast att det är oplogat. Fick pulsa i pudersnö i bilspåren. Synd bara att Vega ska studsa när vi galopperar, ja ibland i traven också. Sen så tyckte jag att hon drar åt höger hela tiden, försökte verkligen hålla koll om det är jag som tar mer i höger eller om det är hon som gör det. Vet inte om jag kom fram till nåt vettigt. Tog ut Krista på en kort tur, upp på närmsta vändplanen, för djup snö. Mot Dullbo, för halt, genom skogen hem, kanske blev 3 km. Men vi hann både galoppera och så hoppade vi dom 2 hindrena i skogen här ovanför. Doris hängde också med, simmandes i snön typ.
 
 Ja förresten, tror ni inte att jag backade fast släp och bil igår kväll då? Det vek sig för mycket så jag kunde inte backa och framåt kom jag inte heller, uppför och antagligen is under snön. Fick som tur hjälp av grannen som kom med traktorn och drog upp mig, backade släpet till et bra ställe och plogade massor på gården så förutom lite nysnö igen så har jag en fin öppen plan och plats för många bilar att parkera. Så kom och hälsa på, komsi komsi. Daniel kommer väl i morgon kväll iaf. Mysigt.
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0