Oro

Var hos Daniel igår och idag, vi drack lite öl och hans kompis Erik kom dit. Jag drack 5 mil och har varit ganska bakis idag. Jag tål inte sånt där alls. Kanske är det att jag är bakis och det med AF som gör att jag känner mig så orolig idag. Känns som allt kommer gå åt helvete ganska snart!
 
Nästa höst så har allt troligen gått åt helvete. Jag hamnar i nån åtgärd hos AF och får typ sitta och pendla till Ludvika och gå på nån helt meninglös kurs. Ekonomin skiter sig och det ballar ur helt.
 
Så jag måste ju lösa det innan dess. Komma på vad jag ska hitta på.
 
Och Daniel då? Kommer han stå ut med mig när allt skiter sig!?
 
Lite så där går det runt i huvudet.. Och så det där med Molly och dagis och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0