Djur

Djur är trevligt sällskap.  Men idag är jag ganska trött på allihop.  Hästarna är dom enda skötsamma. 
 
Getterna äter upp mina odlingar. Katten skiter och pissar på golvet på logen!  Doris gör dina behov inne och även i buren nu. Kairo är som han är,  en av dom bättre djuren just idag.  
 
Om katten inte bättrar sig vet jag inte vad jag ska göra.  Han är ju gosig och trevlig,  men idag var tredje gången på några dagar som han har skitit på golvet ute på logen,  han har ju en egen glugg att gå ut och in i. Han har även pinkat på golvet. Fint med spelmansstämma med kattpiss på golvet.  
 
Det blir för mycket för mig nu. Hela tiden nånting.  Mår inte bra ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0