Knark?

Jobbade dag i helgen och började 7. Mån-ons jobbade jag natt. Idag började jag 7 igen. Vi slog på macken i biorummet och jag råkade somna till andra avsnittet fast att jag faktiskt ville titta. 
 
Det går bra va? Jag är själv med två gäster idag. Den ena har matvägrat hela dagen,  förutom när vi åt glass.  Jäkligt krångligt och jobbigt idag eftersom jag är så trött. Ledig fre-sön och det känns som jag behöver det nu. Nästa vecka är det sjukt mycket.  Börjar 7 eller 8 varje dag och slutar mellan 18 och 22 alla dagar utom onsdag.  Fredagen och lördagen jobbar jag 8-22 och söndagen 8-20.  jag vet faktiskt inte om jag kommer palla. Och om jag är här så kommer jag vara som en zombie. Nån enstaka dag med för lite sömn funkar kanske, men 3-4 på raken? Vill ha ett jobb där jag kan ha möjlighet att sova mina 10 timmars nätter.  Eller ska man börja med tjack? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0