Spelmansstämman

Det blev lyckat tycker jag. Självservering utav fika och lägga det man tyckte det var värt gjorde att jag slapp stå och ta betalt så jag kunde ägna mig åt att ha det bra och gå runt lite överallt. Vädret var perfekt. Först så spelade alla ute vid ett långbord, sedan inne på logen och det blev lite dans också. Många spelmän packade ihop och åkte ganska tidigt, kanske runt 22. Vi som var kvar satte oss på logen och drack lite öl eller valfri dryck. Farsan spelade lite gitarr och vi sjöng lite allsånger. Trevligt.
 
Tyvärr drack jag lite väl mycket och var seg på söndagen, så jag missade att äta frukost med dom andra. Molly sov så snällt till kl 12.. Tack för att ha en sån sömntuta till unge. Hon var med till kl 21 på kvällen så hon var nog ganska trött hon med. Hon och Fia dansade fast att Molly knappt orkade gå längre, men dansa ville hon ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0