Trevlig kväll

Igår åt vi middag hos grannarna i Resmoren. Det bjöds på langos för dom som ville ha det och surströmming till dom som ville ha det. Jag och Molly åt langos. Jag gjorde i ministorlek åt henne så hon åt tre stycken och jag åt två större. Mums!! Här är ponnyn som övervakade när vi friterade langos ute på trappen.
Det blev en trevlig kväll och Molly hann sitta i knä och gå runt med många. Å så hade dom en perfekt möbel bakom där vi satt med många handtag i så hon knatade runt mycket själv.
 
Å så var världen sådär liten igen. Olas grabbs gamla skolkamrat med pappa var där. För hur många i Karbenning kan heta Ymer? Haha. Jag lät bli att säga att jag kände nån där borta i krokarna.
 
Nu ligger Molly ute och sover i vagnen. Vi tog en promenad för motionens skull.. Men jag blev att plocka en massa smultron borta på en grusväg. Men 3 km och mellis fixad är väl en ganska bra grej ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0