Musikträff i Lilla Moren.

I morgon kommer farsan och vi ska börja röja och greja inför musikträffen. Logen ska röjas och städas, gräset behöver klippas, skyltar behöver göras och se över vad vi behöver skaffa. Jag var och köpte strålkastare till övervåningen och lite engångsartiklar till kaffe och fika, vi vet ju inte hur många som kommer, men jag tyckte att 100 kaffekoppar fick räcka.
 
Jag måste få lite snyggare i landen också, annars får jag skämmas. Getterna behöver jag prova hägna in, har lånat nät av grannen för att se om jag kan hålla dom instängda, jag har låga förväntningar.
 
Ska väl lägga mig, och i natt blir det i lilla sovrummet. Molly ville sova där inne i natt. När jag skulle lägga henne pekade hon in dit, gick dit och frågade om hon ville sova i våningsängen och hon nickade, så då fick hon göra det då. Ställde för så hon inte ska råka ramla ur. Snart kanske hon kan sluta sova i spjälsäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0