Världen är liten

Idag på jobbet kom en gäst som har en assistent med sig även när hen är hos oss. Kopplade inte alls första. Men när vi satt i köket såg jag ju att det var mitt ex Magnus fru. Hon gillar nog inte mig. Eftersom Magnus och jag flirtade lite på sms i början när dom var ihop. Eller dom hade nog varit ihop ett tag då. Jag minns inte riktigt. Sen antar jag att hon läste hans sms och blev sur, för jag fick nåt sms med nån förklaring att han inte skulle ha nån kontakt med mig för att hans flickvän gick i första hand eller nåt sånt.  
 
Men hur som.. Det var ju inte bara jag som flirtade,  han var bra på det han med. 
 
Tror att hon kopplade vem jag var innan jag kopplade.  Hon var ju så mycket större nu än den enda gången jag träffat henne. Tror inte att vi tilltalade varandra alls idag. 
 
Känns ju lite skumt.  Skönt att jag inte ska jobba mer i helgen. Får väl se om vi hamnar där båda två nå mer i sommar ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0