32 år

 
Japp, nu är jag 32 år. Det känns inget som vanligt.

Vi hade lite fika med släktingar igår. En bror med familj, syster, mamma, pappa, kusin med gubbe, moster och så Daniel och hans Molly, ja och min Molly var också här. Så nu har han träffat min bror Daniel och min moster Inger, dom andra har han träffat innan.

Syster hade fixat tårtan och några andra hade med lite extra fika. Jag hade bakat bullar som var torra och trista. Dom blir aldrig bra :(

Idag när jag egentligen fyller är det väldigt lugnt och trist. Jag, Molly och hundarna tog en promenad i snöslasket till Stora Moren och hem igen. 3,6 km som tog nästan en timme eftersom jag försökte få kontakt med den stora hunden, gick inte nå vidare bra. Han vägrar ju titta på mig!? Inte lätt med kontakten då. Tror vi skulle behöva gå på kurs, både han och jag.

Nu sover Molly lite sen middag, vi hade sovmorgon till 9:40, då Doris tyckte det var dags att gå upp.

Ska slänga ihop nån slags pytt i panna senare. Har kokat gröna linser som jag vill ha i, jag har torskat på linser, skulle kunna äta bara såna nästan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0