Helgen

Varit i Katrineholm i helgen. Festligheter både fredag och lördag. Men lördagskvällen blev lite väl lång och seg, varken jag eller Daniel ville vara allt för bakis på söndagen så vi slutade dricka före 00, så sista tiden på stället blev långa. Önskar att jag hade gillat att dansa för då hade det säkert varit roligare. Jag slapp iaf dansa.
 
Annars var det trevligt. Lite plockmat hos han som vi bodde hos på fredagen när vi kom. Rastaurang på lördagen och så nån pub med garage och grejer, för min del hade nog det stället kunnat vara trevligare än det stora vi var till sen. Räcker med ca 20 främmande människor istället för en jävla massa, haha.
 
Kusin Fia och Sten tog hand om djuren och huset i helgen. Dom verkade också haft det bra. Dessutom hade dom lämnat kvar en hel del mat, smör, pålägg, grönsaker, chips, mjölk, fil och kaffe, tackar säger jag. Såna gäster är dom bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0