Jobba

Kl 16:30 är det dags för intro på nytt jobb. Kolla läget och se vad jag känner. Eftersom jag redan vet lite vad det är, så känns det redan som jag vet vad jag känner.
 
Jag vill helst inte jobba alls, jo kanske hos några enkla tanter och farbröder  typ 2-4 timmar i veckan. Finns det ett sånt jobb och att jag dessutom kan få ut ca 20000 i månadslön? Öhm det närmsta jag kan komma är prostitution, hmm inte riktigt det jag hade tänkt mig.
 
Ja ja, hemtjänsten har ju iaf varit bättre än att köra mjölk.
 
Kändes tråkigt att inte få ta med mig Molly hem idag som jag egentligen hade tänkt mig. Väldigt tråkigt. Men jag ska hämta henne på fredag efter mina 3 introdagar.
 
Nu ska jag gå ut och pytsa åt djuren lite mat och vatten innan jag måste åka.
 
Hej Svejs.
 
 
Så vill jag också göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0