Jobbet

Nu är Molly här. Vi ska åka till Österfärnebo ikväll och lyssna på en föreläsning. Jag hoppas hon inte babblar sönder det för allihop. Hon får väl rulla runt och kika med rullstolen.
 
Har jobbat mina introdagar. Å herrejösses vad hemskt det är att gå upp kl 6, helst lite innan dessutom. Jag behöver liksom sova kl 20 om jag ska hinna bli utvilad. Tur jag bara jobbade till kl 13. Paltkoma efter lunchen kändes det som i går iaf.
 
Molly väckte mig kl 7 i morse, men jag gjorde välling tog över henne till min säng och vi somnade om i flera timmar!!! Så underbart.
 
Jobbet verkar väl hyfsat okej ändå. Känner att mer intro hade behövts, hittar inte alls i Fagersta, så jag kommer nog få använda GPS för att hitta hem till folk. Sen ska man hålla reda på nån jävla mobipen som man ska registrera, både besöken hos folk, restid, administration och rast. Dessutom har den en kamera, så när jag skriver i någon pensionärs pärm så filmar den och lägger in det i datorerna. Jobbigt att komma ihåg att bluppa in allt det där och så gillar jag väl inte att bli så jävla kontrollerad. I Söderbärke skrev vi hur länge vi var hos folk, men det fanns ju inte någon kontroll på det, och om nåt besök gick fort kunde ett annat ta längre tid, fick man lite tid över nån kväll kunde man stanna och prata lite eller bara hålla lite sällskap vid tvn en stund.
 
Nu ska jag leta fram lite kläder, så jag inte kommer i enbart långkallingar till Österfärnebo. Mycket är lortigt och hos mamma, jag har ju ingen tvättmaskin :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0