Jobbintervju

Japp, har varit på jobbintervju i Fagersta idag, vilket resulterade i att jag ska gå intro onsdag, torsdag och fredag.
 
Oj då!
 
Jag vill ju egentligen ha nåt i Hedemora. Hade jag verkligen velat vara timmis skulle jag väl ha legat på dom i Söderbärke bättre. Men det är bättre väg till Fagersta från Hedemora om det nu skulle bli dagis där till sommaren. Men det skulle bli för mycket åkande tror jag. Så ja ja timmis nu under våren i Fagersta, men försöka hitta nåt i Hedemora till sommaren. Kan kännas fisigt mot dom när dom i Fagersta kommer behöva semestervikarier. Men det får väl bli så då. Jag får väl inte tacka nej till jobb när jag är arbetslös.
 
Nu ska jag rida, eller motionera hästarna på något sätt iaf. Vega har vilat i 3 dagar och hon brukar vara smått dryg att rida då. Kanske köra?
 
Sen har jag messat han jag köpte hö av sist. Behöver hämta hö idag eller i morgon nu när det dök upp jobb senare i veckan. Krångla med släp och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0