Mat åt flera.

 
Ruskigt väder idag. Inte särskilt peppande.
 
Har hämtat hö åt djuren i alla fall. Daniel är på väg hit så han får hjälpa mig lasta ur det någon gång i helgen.
 
Jag har en tacopaj i ugnen, får se om den blir bra, jag brukar ju misslyckas med degen jämt.
 
I morgon ska vi bygga och greja en till getplats så dom får vara isär precis när dom ska föda barn.
 
Min jogging har gett resultat.. inte det resultat jag ville men ändå, ont i vänster knä. Så jag skippar intervallerna som jag hade tänkt göra idag.
 
Kanske kan ta en lugnare men lite längre promenad i morgon.
 
På söndag har jag stalltjänst på ridklubben, lite fel dag att ha det när vi ställer om klockan till sommartid. Men sommartid tycker jag om!!! Ljusa kvällar! Klockan är snart 18 och det är ljust ute fortfarande, underbart.
 
Ska kolla till pajen nu, lampan har pajjat i ugnen så det är lite svårt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0