Intro

I morgon har jag introdag 2. Idag var det ingen gäst på kortis, skönt med en ledig dag.
 
Så idag har jag ridit på långtur med Vega och hundarna, 13 km. I både solsken och regnväder.
 
Har lagat rödbetsbiffar.
 
Satt potatis.
 
Spelat farmville.
 
SKulle städa och fixa en plats åt kycklingarna i ladugården och hittade många möss och en bo med bäbisar, så jag kom av mig med städningen. Lät dom små bäbisarna vara ifred och hoppas att det inte var mammamus som Kairo hade ihjäl.
 
I morgon jobbar jag 10-17.
 
Är lite skraj över eventuella långa dagar där framöver. På helgerna kan man jobba 7-22 ibland. Frågan är ju hur intensivt det är, man kanske kan ta det lite lugnt om man ska orka så långa dagar. Men det verkar vara en hel del utflykter och sånt också, och det är ju roligt. Men gör man så långt pass får man ju ihop många timmar på bara en dag också. Hmmm
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0