Räkningar och lite panik

Hade plötsligt räkningar på 16000!?
Halebop hade gjort fel.. hoppades väl att jag skulle betala 4000 istället för 1000 utan att fundera... Dom skulle ordna bort 3000 iaf. Fordonsskatt på två bilar eftersom jag troligen klantat till det och inte ordnat med papprena när jag lämna bort gamla bilen, letat efter mappen med papprena, men hittar den inte, en STOR röd mapp med en hel del viktiga saker i!! Hur kan den vara borta??

Sen den dyraste räkningen, försäkring på båda hundarna 6000! Men efter mina vändor på djursjukhuset känns det som en nödvändig utgift. Sist fick jag punga ut med 5000 ur egen ficka, och när Lajka gick bort fick jag langa fram 16000, Agria pröjsar 25000, allt utöver det har jag fått betala. Så under åren har jag ju fått 50 000 av Agria.


Åh vad fattig jag känner mig just nu. Fick flytta på sparpengar och så hoppas jag att det trillar in lite pengar senare denna månad. Jag har ju ingen koll på sånt här.

Jobbade igår, 5 timmar för att städa lite och handla innan en gäst kom. Lugna puckar. Antar att det är lite annorlunda när fler gäster kommer, ska gå min sista introdag på fredag, då kommer det vara 4 gäster där.

Inte alltid så lätt med rast där, men dom brukar antingen börja senare eller sluta tidigare istället för rast och det gillar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0