Extra ledsen

Jag tror att jag är extra ledsen för att Molly ska till Mathias på onsdag och då blir jag så ensam. Känns extra jobbigt nu när inte Daniel kommer komma hit. Förut som jag ju fram emot att han brukade komma till mig på dom barnfria helgerna och nån vardag också.  Ja ibland även när vi hade ungarna var dom ju här. 
 
Molly ligger bredvid mig här i sängen och sover, hon vaknade till när jag lade mig för jag makade henne lite åt sidan,  och då när jag lagt mig så tar hon armarna om mig och kryper närmare,  himla gosigt.  kommer bli så tomt i sängen när inte någon är här.  
 
Fast i helgen kommer jag nog inte ens sova hemma.  Ska ju upp till Rättvik nånstans och prova beridet bågskytte. Bokade inget boende, men borde kunna sova i bilen tänkte jag. Eller i Gulleråsen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0