I morgon

Tyckte att jag borde skriva nåt, nån vet inte vad. Är ganska ledsen igen. 
 
Ska jobba 8-12 i morgon.  Sen är det ju ridlektion i morgon kväll.  Men har inte hittat någon barnvakt tills dess.  Och ska jag åka hem igen efter jobbet?  Blir mycket onödigt bilåkande känns det som. Men jag kan väl inte ha hundarna sittande i bilen eller på lina vid jobbet?  Eller kan jag det? Då behöver jag inte åka hem på hela dagen.  
 
Hade allra helst sovit hos Daniel, men han vill nog inte det. Tycker ju att det varit praktiskt eftersom jag är i närheten och att vi nu ska börja med bad på onsdagar igen. Hinner bli så sent om vi ska åka ända till Lilla Moren efter ridningen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0