Inget jobb

Skulle ha jobbat på lördag,  men det blir inte så nu. Chefen ringde och pratade om att en gästs föräldrar jade klagat på mig. Och även nån/några i personalen. Inte särskilt kul, jag har ju tyckt att det funkat bra.  Och visst, jag låter ordinarie personalen styra och bestämma eftersom dom kan stället bättre. Och grejen med gästen var att han vägrade äta en dag, men jag såg iaf till att han fick i sig glass för det åt han iaf, jag tänkte att det var bättre än inget.  Och det var liksom inte första gången han vägrade äta, det händer ju då och då med dom andra i personalen också. Det var kanske dumt att nämna det för föräldrarna den gången då. 
 
Så jag har svårt att se att jag skulle ha gjort så fel så dom tar bort mitt pass på lördag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0