Ola

Drömde om Ola nu när jag vaknade. Drömde att jag skulle hämta mina saker där.  Och att jag försökte räkna på att det inte kunde gått mer än två år sedan vi var ihop, öhm matte i mina drömmar funkar inte. På riktigt är det nog drygt 6 år sedan. Utanför hans hus låg iaf en bomlös sadel som var min. Den ville han inte lämna tillbaka för den hade han eller hans nya tant tävlat i. I drömmen hade han blivit ihop med en 59 åring. Och han påstod på helgon att han var 49 själv. Å han var fortfarande sur på mig och inte alls glad i att jag kom dit.  
 
Undrar på riktigt om han slängde mina grejer eller om dom finns kvar? Min kavaj hade jag velat haft tillbaka,  tvättade dom tillhörande byxorna igår.  min gamla pojkpyjamas var en bra pyjamas.  Sen var det nog några fler saker som jag inte minns längre. Tur att jag hösten innan jag gjorde slut tog hem Rasmus iaf, min lilla kanin, som blev ganska gammal faktiskt. Fast han hade det ganska bra hos hönsen också. Eget rum innanför där hönsen boende,  glugg ut till hönsen och ut till en rastgård. Fast jag såg honom aldrig i rastgården.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0