Söker jobb

Vaknade i den där drömmen vid 8 i morse.
Sedan dess har jag legat med datorn i sängen och fått iväg 7 jobbansökningar.

Men jag blev irriterad på Bring Citymails sida. Dom söker brevbärare i Fagersta, ej heltid. Perfekt tänkte jag, motion och dagtid till skillnad mot när jag körde tidningar. Men när jag ska skicka där så har jag tydligen redan sökt tycker deras sida, fast att annonsen på arbetsförmedlingen sida kom ut i förrgår. Visst jag har säkert skickat en ansökan där förut, men jag vill ju skicka en ny!! Jag vet ju inte vad jag skrev i den förra. Fast jag är iofs samma person och sådär, men ändå.

Lyssnar på radiopsykologen nu också, det brukade jag lyssna på när jag körde lastbil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0