Vår dag

Idag gjorde Molly tecken för kossa och sade mu, så jag frågade om vi skulle åka och titta på kossor? Ja och nickade, så då åkte vi till Larsbo och tittade på kossor. 
 
Sedan åkte vi in till Söderbärke och handlade. 
 
Efter det besökte vi kyrkan,  måste väl spana in kyrkan som vi hör till här. Odöpt unge och okonfirmerad mamma. Men jag gillar kyrkor, dom är vackra. 
 
Sen åkte vi hem igen, Molly fick lite frukt och jag tänkte att hon kanske behövde vila,men det ville hon inte,  så det blev barnprogram och jag råkade somna istället.  Men vid 19 tiden hade Molly fått mat och jag nattade henne, frågade om jag skulle läsa för henne, men det ville hon inte så hon var nog väldigt trött. Det är lite kul att hon kan göra sig förstådd mera nu.  Även om jag måste ställa ja eller nej frågor.  Hon fick även bestämma vilken säng hon skulle sova i, det blev i min stora säng. Mysigt tycker ju jag också.  Ordnade växasängen i torsdags så om jag ull kan jag nog plocka undan spjälsängen.  Fast med den hade jag ju hoppats att om Daniel och hans Molly kom hit så kunde hon sova i växasängen istället för med oss. Men jag gjorde fel första gången jag försökte sätta ihop den och först nu tog jag tag i det och gjorde rätt, tyvärr för sent. Men nu är min Molly så pass stor att den passar henne. Hon sov i den en natt och jag lade ett täcke på golvet bredvid ifall hon skulle trilla ur. Men när hon väl sover så brukar hon inte röra sig så mycket.  
 
 
 
Dags att gå och lägga sig nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0