Vår dag

Idag vaknade jag och Molly i gästrummet i uthuset. För vi ville ha lite äventyr och sov där ute i natt. 
 
Efter frukost tog vi och packade lite matsäck och åkte ut i skogen och kollade efter ett bra picknickställe. Första stället skippade vi, blåste massor och duggregnade. 
 
Efter vägen fick jag syn på fina blåbär så jag var ur och plockade plockaren full.
 
Till slut efter att ha rullat runt på en massa små grusvägar hittade vi trefaldighetskälla som jag råkat hitta till förut en gång. Där blev det picknick. Tacorester från i fredags och nachochips och bubbelvatten. Provade källvattnet men det var inte så gott denna gången.
 
Nu ropar Molly att pippifilmen är slut! 
 
Funderar på att ta en cykeltur idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0