Grejat

Okej, ska jag försöka ge mig på det där med att bygga ihop Ikeagrejer? AHH! Efter en dag på både biltema och ikea så känner jag mig ganska trött och slut, särskilt med en förkylning i kroppen och en mage som gjorde sig av med den mesta maten skulle jag tro. Orka göra nåt? Djuren har mat och vatten så egentligen måste jag ingenting exakt just nu.
 
Jag har köpt lite belysningsgrejer till logen. På övervåningen med soffor, bord och stolar tänkte jag att vi skulle ha spelningen och belysningen har varit lite dålig, har några strålkastare där sedan i somras. Idag köpte jag ljusslingor på biltema som jag tror kan göra det mysigt och lyser upp lite. Sedan köpte jag två golvlampor på ikea som jag borde bygga ihop. 
 
Nu fick jag ont i magen igen.. Kanske blir fler toabesök. Så jävla jobbigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0