Extra tjänst

Alltså. Det där med jobb och sånt.  Istället för fas 3 så finns det nåt som heter extra tjänst nu.  Det är inom skola eller inom vård och omsorg.  Har varit på möte i Fagersta på en särskola. Det är en tjänst på 75% med riktig lön. Problemet är att det även rycks i.mig på andra håll och båda ställen är minst sagt lite fel ställen att jobba på eftersom Molly har dagis i Hedemora.  
 
Och ska arbetsförmedlingen sätta en på en låtsastjänst och se till att jag tappar all kontakt med andra arbetsgivare?  
 
Dessutom har jag iofs inte varit helt ärlig än med riktiga jobbet. 
 
Behöver nog kontakta min tjej på arbetsförmedlingen.  
 
Allt detta gör mig riktigt orolig och bekymrad.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0