Lite bättre

Provade amma i förmiddags, det gick riktigt bra. Sen sov han hos mig i ca 2 timmar. När han lyftes över till sängen somnade han om igen. Så jag har pumpat och duschat nu. Efter en dusch är man lite piggare faktiskt. 
 
Daniel åkte hem för att mata katten, laga matlådor, tvätta och vattna blommor. Lite egna matlådor drar ner matkostnaderna mycket. 
 
Vi var nere och köpte lite smärtstillande grejer på apoteket i morse. Jag fick köpa det jag skulle ha trots att min plånbok och leg var borta. 
 
Daniel har hittat min plånbok i dataväskan hemma. Det var jävligt skönt. Var inte det minsta sugen på att behöva ringa och spärra kort och beställa ett nytt körkort. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0