Pumpat igen.

Igår tog dom katetern på morgonen. Jag har klarat av att gå på toa och gå in till lillkillen som ligger i salen intill vårt rum. Daniel åkte hem strax efter 12. Hans mamma och Leffe hade hand om stora Molly i helgen. Men dom behövde åka hem nu och hon ska till skolan i veckan så han kommer åka emellan, och komma upp över dagarna bara. Lite tråkigt. 
 
Mamma kom och hälsade på igår kväll, så då gick tiden ganska fort ändå. Hon hade köpt lite kläder till bäbis och en stor slant, så det är väl dags att ordna ett sparkonto åt honom. Hon hade även ned sig amningslinnen och behåar från Evelina. Så när jag blir lite piggare kan jag börja prova dom. Än så länge är klädseln sjukhusrock. Är ändå så varmt att inget annat har behövts. 
 
Pumpar ca 35 ml per gång nu. Och lillkillen hade lite svårt att bajsa och började kräkas istället så dom tar det väldigt försiktigt med mjölken. Han hade iaf fått ut lite bajs igår natt. Så nu har dom börjat frysa in min mjölk. Kanske blir lite mjölkförsäljning denna gång också. Får beröm för att jag pumpar också. Var ut strax före 4 nu med en liten butt  mjölk så en sköterska tyckte jag var så duktig. Jag tycker det är självklart, men beröm är alltid trevligt.
 
Just ja mitt på dagen idag så tittade han. En liten titt på mormor blev det också på kvällen. 
 
 
Ska försöka sova igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0