Drömmar

Drömt sjukt mycket i natt. Punkfest, nån Jimmy som inte märkte att jag var gravid fast att han lyfte upp mig, han förföljde mig med bil till apoteket där jag åt havregrynsgröt med kanel och socker. Sen var jag i Lilla Moren och grejade i uthuset på baksidan, det var sommar. Mathias ringde mig och höll på och frågade om Jimmy, när jag hade träffat han och hur jag kände honom, han verkade riktigt svartsjuk.

Senare i natt drömde jag om nån rallybil som hade gått så bra så den skulle ägaren vara tvungen att sälja till USA. Det var en gul Chevrolet och jag tyckte det var så fånigt att sälja tillbaka en amerikansk bil till USA. Vems bilen var vet jag inte.

Konstigt att min hjärna drömmer om folk jag inte ens känner. Den där Jimmy var ganska lång och såg helt okej ut. Jag tror även att han bytte namn under drömmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0